Випуск 2 (30), 2019

ЗМІСТ

ЗИМА О., ПТАЩЕНКО О., ШЕВЧЕНКО І., АФАНАСЬЄВА О.

Міжнародний маркетинг та маркетинговий аудит в контексті європейської інтеграції та глобалізації

9–25

МОРГУЛЕЦЬ О., НИШЕНКО О.

Методика оцінювання готовності підприємства до впровадження аутсорсингу

26–37

ЩЕРБАК В., ВАРЕНИК Д.

Роль інновацій у становленні конкурентоспроможної економіки України в умовах глобалізації

38–50

ДОВБУШ В.

Альтернативні стратегії SWOT як інструмент маркетингової політики АТ «Банк Альянс»

51–61

ПУЗИРЬОВА П.

Концепція управління кластерними утвореннями через призму оптимізації фінансових ризиків та ресурсного забезпечення

62–74

МУРОВАНА Л.

Нормативно-правове забезпечення системи публічних закупівель в контексті євроінтеграції України

75–85

ДМИТРІЄВА О.

Державно-приватне партнерство як ефективний інструмент державного регулювання інноваційного розвитку транспортної інфраструктури

86–102

ДУДКО П.

Електронна комерція як фактор інноваційного розвитку підприємств

103–114

СОЛОНЕНЧУК І.

Особливості реформування ринку енергоресурсів України

115–127

ЩЕРБАК В.

Дослідження можливості інноваційної інтеграції України та ЄС

128–136

КУЛАК Н.

Світовий досвід становлення відносин франчайзингу

137–146