Випуск 1 (31), 2020
ЗМІСТ
ГРИЩЕНКО І.
9–24
ЛАПОНОГ Д.
Удосконалення системи державно-приватного партнерства на ринку послуг автомобільного транспорту
25–37
ДМИТРІЄВА О.
38–48
КОЖУШКО Р.
Управління людським капіталом в закладах вищої освіти
49–56
КРАХМАЛЬОВА Н.
Використання маркетингу ціноутворення в виставкової діяльності
57–66
ДУДКО П.
Управління позиціонуванням портфеля брендів вітчизняних підприємств
67–77
ЩЕРБАК В., ШЕВЧЕНКО О.
Ребрендінг університету як ефективний інструментарій конкурентної боротьби
78–86
НІФАТОВА О., СВЯТЕЦЬКИЙ В.
Сучасний стан інновацій та трансферу технологій в Україні
87–96
ЩЕРБАК В., СВЯТЕЦЬКА І.
Міжнародний брендінг як інструмент розвитку інтегрованих бізнес-структур в Україні
97–109
КРАХМАЛЬОВА Т.
110–124
ІЗДЕБСКА Н.
125–134