ОПУБЛІКОВАНО: 22.11.2023
2(38)2023
ЗМІСТ
ГОРОДЕЦЬКИЙ Ю.
Фундаментальні принципи предиктивного аналізу у сфері маркетингу
DOI:10.30857/2415-3206.2023.2.1
МАТЯШ С.
Продюсерська діяльність як менеджмент у соціокультурній сфері
DOI:10.30857/2415-3206.2023.2.2
Степанова О., Тонких О.
DOI:10.30857/2415-3206.2023.2.3
ОЛЬШАНСЬКА О., ПУЗИРЬОВА П., ШЕВЧЕНКО О.
DOI:10.30857/2415-3206.2023.2.4
ЧЕРНЯВСЬКА О., ГОЛОВАЧОВ І.
DOI:10.30857/2415-3206.2023.2.5
ГАВКАЛОВА Н.
Перспективи розвитку агропромислового сектору України в умовах післявоєнного відновлення
DOI:10.30857/2415-3206.2023.2.6
Євсейцева О., МІГАЛАТІЙ О.
Важливість маркетингових інновацій як основа управління конкурентоспроможністю підприємства
DOI:10.30857/2415-3206.2023.2.7
ЧЕРНЯВСЬКА О., Віталій КАЗНОДІЙ В.
Інноваційні системи маркетингового управління в умовах цифровізації
DOI:10.30857/2415-3206.2023.2.8
КУВІКА Г.
Методичні підходи до оцінки конкуретоспроможності закладів сфери гостинності
DOI:10.30857/2415-3206.2023.2.9
ГАНУЩАК-ЄФІМЕНКО Л., ГАЛАВСЬКА Л., БАУЛА О., АРАБУЛІ С.
DOI:10.30857/2415-3206.2023.2.10
МАКАТЬОРА Д., ЯЩЕНКО О., КУБАНОВ Р.
Особливості підготовки проектного менеджера архітектурно-будівельної галузі
DOI:10.30857/2415-3206.2023.2.11
ШЕВЧЕНКО В.
Диджіталізація та міжнародний доступ до фінансів
DOI:10.30857/2415-3206.2023.2.12
ГАНУЩАК-ЄФІМЕНКО Л., ГРИЦУН В.
Зарубіжний досвід управління розвитком підприємництва з використанням штучного інтелекту
DOI:10.30857/2415-3206.2023.2.13
КРАХМАЛЬОВА Т.
Методико-правові аспекти оцінювання ефективності корпоративного управління компаніями
DOI:10.30857/2415-3206.2023.2.14
РЕБІЛАС Р.
Методичні підходи до оцінювання структурних властивостей інтегрованих бізнес структур
DOI:10.30857/2415-3206.2023.2.15