ЗМІСТ
ГЕРАСИМЧУК Н.
Визначення рівня оптимальної концентрації гостинності для сталого розвитку туризму
КРАХМАЛЬОВА Н.
Оцінка ефективності використання інтегрованих організаційних структур виставкового маркетингу як фактору розвитку готельно-ресторанного бізнесу
КРАВЧЕНКО В.
Антикризове управління в банківській системі
БАЛАШОВА Н.
Організація професійного навчання зареєстрованих безробітних державною службою зайнятості в умовах трансформації системи
МОРГУЛЕЦЬ О.
Забезпечення ефективності управлінських рішень у вищому навчальному закладі: методичні підходи
НІФАТОВА О.
Методичний підхід до визначення ефективності HoReCa бренда
ПАВЛОВ В.
Забезпечення інтенсивного розвитку підприємств текстильної промисловості за допомогою творчого використанням технологій управління
ПЛИСЕНКО Г., ВІТРЯК Т.
Планування обсягів реалізації освітніх послуг вищого навчального закладу в контексті брендингової концепції
ТКАЧУК В.
Парадигма розвитку сільських територій як атрактор мультифункціональної інтеграції України до світової економіки
ШКОДА М.
Методи оцінки ефективності інноваційно-інвестиційних проектів в державно-приватному партнерстві
ЩЕРБАК В.
Використання відкритих інновацій як інструмент ефективної бізнес-діяльності підприємств ресторанного бізнесу
ГАНУЩАК-ЄФІМЕНКО Л.
Формування механізму регіонального сталого розвитку на базі управління еколого-економічними ризиками
ГРОНА А.
Державне стимулювання національного споживання в економічних мовах України
ПРУДНІКОВА Н.
Інноваційне підприємництво в Україні як основа економічного розвитку
ВЕРГУН А.
Підвищення рівня економічної безпеки підприємств готельно-ресторанного бізнесу
ДОБРОВОЛЬСКА І.
Державні регулятори формування та розвитку ринку інтелектуальної власності України та країн пострадянського простору
КУЛАК Н.
Оцінка конкурентної інвестиційної привабливості підприємств готельно-ресторанного бізнесу
ШЕВЧЕНКО О.
Модернізація системи управління якістю вищих навчальних закладів
ЛІСУН Я.
Управління ризиками інтегрованих структур у готельно-ресторанному бізнесі
ГОТРА В.
Організаційно-економічні інструменти формування і розвитку кластерів в регіональній економіці
БАУЛА О.
Соціальна відповідальність бізнесу як основа формування стратегії розвитку
Відомості про авторів