Випуск 2 (30), 2019
ЗМІСТ
ЗИМА О., ПТАЩЕНКО О., ШЕВЧЕНКО І., АФАНАСЬЄВА О.
Міжнародний маркетинг та маркетинговий аудит в контексті європейської інтеграції та глобалізації
9–25
МОРГУЛЕЦЬ О., НИШЕНКО О.
Методика оцінювання готовності підприємства до впровадження аутсорсингу
26–37
ЩЕРБАК В., ВАРЕНИК Д.
Роль інновацій у становленні конкурентоспроможної економіки України в умовах глобалізації
38–50
ДОВБУШ В.
Альтернативні стратегії SWOT як інструмент маркетингової політики АТ «Банк Альянс»
51–61
ПУЗИРЬОВА П.
62–74
МУРОВАНА Л.
Нормативно-правове забезпечення системи публічних закупівель в контексті євроінтеграції України
75–85
ДМИТРІЄВА О.
86–102
ДУДКО П.
Електронна комерція як фактор інноваційного розвитку підприємств
103–114
СОЛОНЕНЧУК І.
Особливості реформування ринку енергоресурсів України
115–127
ЩЕРБАК В.
Дослідження можливості інноваційної інтеграції України та ЄС
128–136
КУЛАК Н.
Світовий досвід становлення відносин франчайзингу
137–146