10.30857/2415-3206.2024.2

ОПУБЛІКОВАНО: 18.12.2024

2(40)2024

ЗМІСТ

Касумов Т.

Аналіз європейського ринку легкої промисловості: перспективи зростання та бар’єри розвитку

DOI:10.30857/2415-3206.2024.2.1

Головченко С.

Оптимізація часу та ресурсів в управлінні будівництвом: ефективні стратегії планування та розподілу завдань

DOI:10.30857/2415-3206.2024.2.2

Бєлялов Т., Кохно В.

Трансформація підприємництва в умовах цифрової економіки

DOI:10.30857/2415-3206.2024.2.3

Чернихівська А.

Маркетингово-комунікаційні технології в туризмі та в сфері гостинності: значення, сучасні реалії і перспективи

DOI:10.30857/2415-3206.2024.2.4

Коберник І.

Стратегічне управління в умовах сучасної економічної турбулентності: підходи та практики

DOI:10.30857/2415-3206.2024.2.5

Фетісов В., Мягких І.

Управління безпекою розвитку підприємства в умовах кластерної взаємодії

DOI:10.30857/2415-3206.2024.2.6

Шекера В.

Концептуальні засади формування політики сталого розвитку вітчизняного бізнесу

DOI:10.30857/2415-3206.2024.2.7

Рибка О.

Аналізування стану інноваційної проєктної кооперації державно-приватного партнерства

DOI:10.30857/2415-3206.2024.2.8

Шацька З., Бірюков Є.

Теоретико-методичні підходи до оцінки формування інноваційного розвитку людського потенціалу малого і середнього бізнесу

DOI:10.30857/2415-3206.2024.2.9

Жигалкевич Ж., Вовк Д.

Аналітичне обґрунтування маркетингових рішень для розвитку кінотеатрів в умовах змін споживчої поведінки

DOI:10.30857/2415-3206.2024.2.10

Готра В.

Маркетингове оцінювання ділової активності і професійної орієнтації персоналу підприємств

DOI:10.30857/2415-3206.2024.2.11

Петровський О.

Формування передумов інноваційно-інвестиційного розвитку аграрних підприємств

DOI:10.30857/2415-3206.2024.2.12

Жигалкевич Ж., Стеченко Д.

Актуальність створення та розвитку інноваційних техноструктур на основі державно-приватного партнерства у повоєнний період

DOI:10.30857/2415-3206.2024.2.13